Hlavní menu

 | Novinky
 | O hře
 | Články
 | Screenshoty
 | Tapety
 | Odkazy
 | Propagace
 | Napověda
 | O stránkách


O hře

 | Recenze
 | HW nároky
 | Návod
 | Příběh
 | Akty & Questy
 | Herní postavy
 | NPC postavy
 | Sockety
 | Svatyně
 | Města
 | Tipy


Monstra

 | Bossové
 | Hlavní bosové


Předměty

 | Runy
 | Gemy
 | Charmy & Jewely
 | Unique
 | Set
 | Potions


Ke stažení

 | Módy
 | Patche
 | Postavy
 | Ostatní


HERNÍ POSTAVY

Tady se dozvíte něco o postavách. Ve hře je celkem 7 postav (amazonka, vražedkyně, nekromant, kouzelnice, paladin, druid, barbar). Každá je dobrá na něco jiného, a podrobné info o každé z nich se dozvíte dále.
Amazonka (Amazon)
Žena v boji. Soustřeďuje se na boj z blízka. Umí skvěle ovládat zbraně typů jako jsou Javeliny (oštěpy) nebo kopí. Druhá její možnost je střílet z luku či kuše. Její skillbody jsou soustředěny na mistrovství v boji s kopím, oštěpem, lukem nebo kuší. Také má skillbody na zlepšení uhýbání proti projektilům, nebo proti strefení se z blízka. Další skill body jsou např. vyvolání Valkyrie, která bojuje s amazonkou a ne jednou vás zachrání z prohrané bitvy.

Ze začátku je dobré si rozmyslet, za jaký typ amazonky chcete vlastně hrát. Je tu několik možností, jak za amazonku hrát. První a pro amazonku velmi charakteristické je kopí. Hra s amazonkou s kopím je asi ta nejjednodušší varianta. Proto nezanedbávejte sílu (strength) a obratnost (dexterity). Body za level tam tedy dávejte taky. Ze začátku je dobré si pořizovat věci s + Mana a + Life nebo s vlastnostmi + sání života za zásah (Life stolen per hit) a + sání many za zásah (Mana stolen per hit). Další a velice podobný typ amazonky je amazonka s oštěpem. Tady je dobré se držet předchozích rad. A poslední typ amazonky je s šípy nebo kuší. Tady je důležité zvýšit obratnost a manu. Život je také důležitý, ale s nepřáteli se nebudete příliš dostávat do boje z blízka, takže životy se snažte zvýšit na věcech s + životy. Co se týče amazonských skillů: Ke každému skillu je dobré dát aspoň jeden bod (ale ne tak, že pokud používáte kopí, budete dávat body na skilly s lukem nebo kuší). Docela důležité jsou amazonské pasivní skilly. Nezanedbávejte je – vždycky se můžou hodit.

skilly >> |
info o Valkyrii >> |
jedová amazonka >> |

Vražedkyně (Assassin)
Nejsilnější a nejdrsnější žena ze všech, co tu jsou. Velice dobrá na boj na blízko. Jediné, co umí na dálku, jsou pasti nebo stíny. Dále umí bojové kopy nohou, což žádná postava tady neumí a nakonec umí také bojové sledy. Jeden bojový sled dostává určité bonusy. Např. poprvé seknete do nepřítele, a začne vám kolem těla obíhat taková "koule", která přidává určitý bonus(y). Když seknete podruhé, tak začnou obíhat dvě "koule" a taky vám to přidá nějaký bonus(y). A pokud seknete i potřetí, budete mít ten nejlepší bonus, který je napsán vždy u skillbodu. Poté co seknete buď poprvé, podruhé nebo potřetí, tak ten bonus bude působit až když seknete normálním útokem. Např. seknete dvakrát do nepřítele a poté musíte hned seknout normálním útokem, ke kterému se připočetly určité bonusy z toho bojového sledu. Je to sice trochu obtížné na vysvětlení, ale jak to funguje poznáte stejně sami. Něco pro ty, kdo znají Diablo 2 Lod odnedávna. Tato bojovnice je v Lord of Destruction novinkou.

U vražedkyně je to jednoduší než u amazonky. Tady co se týče charakterských atribut, tak se hodí životy a obratnost. Sílu nechávejte vždycky pár bodů pozadu oproti obratnosti ale docela důležitější je mana. Útočné skilly potřebují manu a dokončující „kopy“ nejsou taky zadarmo. Hledejte tedy proto věci s +mana stolen per hit. Ke skillům zmíním jen pasivní skill ke drápům. Je dobré ho zvýšit na max. Potom Phoenix Strike taky zvýšit, popřípadě pak nějaké dokončující zásahy. Na závěr jenom upozrnim na to, abyste zbytečně nevyplácali skillbody na nižších, a ze začátku velice lákavých skillů. Radši tyto body investujte do zmíněného pasivního skillu.
Barbar (Barbarian)
Barbarian je typický válečník a hraní této postavy není pro každého. Určen je především "tvrdým chlapům", jejichž hlavní zábavou je rozpleskávání Fallenů po zdech svatého kláštera nebo tahání Diabla za ocas. Ovšem i křehké dívky, které si chtějí vyzkoušet jaké to je běhat po rozpálené poušti v plátové zbroji a přitom třímat v rukou OPRAVDU těžkou palici si přijdou na své. Hráči, kteří zvolí barbariana si ale musí uvědomit několik věcí, aby se mohli do charakteru pořádně vžít. Barbar je je drsoň od přírody a je s přírodou spjat a i když inteligence mnoho nepobral, má stále vrozený smysl pro čest. Pro barbariana je čest, když si může s nějakou tuhou potvorou zabojovat správně na férovku, a stejně tak, žádný pořádný barbarian nenechá svoje kámoše z multiplayer hry ve štychu, i kdyby mu zbýval poslední život a šel by na smrt. Protože kdo jiný než barbar by měl krýt třeba amazonku, nehledě k tomu, že je to kočka :).

detailní popis >> |

Druid (Druid)
Velmi podobný Nekromantovi. Hlavně tím vyvoláváním. Má skillbody s možnostmi vyvolat havrana, lianu, vlka, hladového vlka, grizzlyho a dušičky. Další jeho speciality jsou přeměny. Jsou celkem dvě: Vlkodlak (Werewolf) a Medvěd (Werebear). Můžete se například přeměnit ve vlkodlaka (Werewolf) a používat skillbody speciálně zaměřené pro vlkodlaka. Nebo obráceně. Dále umí mnoho kouzel. Např. Firestorm, Molten Boulder, Fissure, Volcano, Armageddon. To byla ohnivá kouzla. A chladící: Arctic Blast a Hurricane. A poslední kouzla jsou omráčivá (tzn. omráčí nepřítele): Twister a Tornado. Jediné takové obranné kouzlo je Cyclone Armor, které absorbuje (pohlcuje) poškození od nepřítele. Taky jako u Assassinky je zde v Diablu 2 LoD pro nováčky novinkou.

U druida jsou také dvě možnosti. Buďto hrát za kouzelný charakter (kouzla apod.) nebo za přeměnný charakter (vlkodlak, medvěd apod.). Začneme kouzelným charakterem. Pokud chcete kouzlit, určitě budete potřebovat manu. Takže nějaké ten bodík do energie investujte. Hledejte i věci s +mana, protože později budete potřebovat i sílu a možná i obratnost. Vitalita by měla být tak, aby druid zvládal – tj. aby nemusel příliš přidávat lahvičky nebo by i dokonce umíral. Shrnutě tedy ze začátku bodíky na manu, později si pořídit věci na manu. U vyvolávání dejte na Oak Sage (Dubový duch), později max a ze začátku na Dire wolf (Hladový vlk) a později na Grizzly (Medvěd). U přeměnného charakteru to bude jinak. Tam si budete muset vybrat za koho budete hrát. Buď za rychlého a zručného vlkodlaka, ale bez vysokého poškození nebo za pomalého ale za to velice silného medvěda. Ke každé přeměně jsou potom i skilly. Každopádně je pro přeměny dobrý Heart of Wolwervine (nebo tak nějak), který vám zvýší útočné hodnocení popř. poškození. Pro oba typy druidů je dobrá pojistka Spirit of Barbs, která vrátí nepříteli nějaká ta procenta. Hodí se na nějaké tužší bosse (např. Minion of Destruction apod.).
Nekromant (Nekromancer)
Temný charakter. Vyvolávaní, kostěná kouzla, jedová kouzla a prokletí, to všechno je v jednom zázračném muži. Může z mrtvoly udělat kostlivce, který potom bude bojovat na vaší straně. V pozdější době potom může oživit mrtvolu, kterou právě zabil a bude bojovat na určitou dobu po jeho straně. Další jeho možnosti je prokletí. Každého nepřítele může proklít tak, aby se mu zhoršila obrana, útok, pohyb či jiné vlastnosti. Dobré pro ty, co mají rádi temnotu.

Může se specializovat na kostěná kouzla (Bone Spirit, Bone Sper, ale také dobrá věc je Bone Prison). Od začátku je celkem "špatné" kouzlo zuby (Teeth) do kterého by ste měli dát tak 3-4 body, abyste se vůbec dostali dál (a je z toho nějaké poškození k Bone Spirit a Spear). A nejlepší je naplnit Bone Spirit a pak sem tam investovat do Bone Spear. Dále by se mělo dát do Bone Prison je to dobré např.na Duriela (v uzavřených prostorech). Další specializace je oživování a vyvolávání.
Paladin (Paladin)
Rytíř jak má být. Útok, obrana, aury, všechno co si vybavíte pod pojmem rytíř. Schází pouze kůň, který zde neexistuje. Zaměřuje se speciálně na útočné, obranné aury a bojové dovednosti. Jako jediný charakter ve hře může udeřit do nepřítele svým železným štítem. Pak si dokážete představit jak nepřítele omráčí. A než se z omráčení vzpamatuje, vy ho můžete dovedností Zeal dorazit. Tak by se dal Paladin popsat. Ještě k těm aurám. Obranné aury mu přidávají např. obranu, resisty nebo také životy. Ty útočné aury uberou nepříteli obranu, poškození nebo např. resistance.

Pravý rytíř, tedy Paladin má také svoje podoby. Nejdůležitější z nich jsou defenzivní (obranné) nebo ofenzivní (útočné). Paladin žije díky jeho aurám. Aury se vztahují k možnostem. Jsou tedy defenzivní a ofenzivní aury. Defenzivní podoba paladina je taková: Tady se jasně a určitě věnujte defenzivním aurám. Aura Convition je pro obranný charakter jako dělaná. Sníží nepřítelovu obranu, odolnosti i útok. Z ofenzivních útoků je dobrý Zeal popř. Vegenance (nebo tak nějak). Z vlastností je dobré zvýšit obratnost, vitalitu a sílu držet v průměru (např. na dobré brnění). Ofenziva je útok. Fanatismus je ta nejlepší aura pro ofenzivní boj zblízka. Zeal + Fanatismus. Zeal zvýší útok a nějaké malé poškození ale Fanatismus uvýší to samé akorát v mnohem větším množství. Toto je kombinace velice účinná (poškozením a útokem) a především i rychlostí útoku. Fanatismus velice rychle zvýší rychlost útoku až o několik procent. Nakonec shrnutí kombinací pro paladinovy skilly: Zeal + Fanatismus ; Vegeance + Fanatismus ; Charge + Fanatismus (při nedostatku many s Meditation).
Kouzelnice (Sorceress)
Kouzelná žena v boji. Bojuje především kouzly. Její kouzla jsou rozdělena na: chladná (Cold), ohnivá (Fire) a blesková (Lightning). Často se drží od nepřítele s odstupem a nerada bojuje na blízko. Ale zbraně taky má. Pouze kouzelnické hůlky nebo hole jí vpadnou do ruky jako vyšité. Díky těmto holím dokáže zvýšit svoje skilly na vysokou úroveň, což jí moc pomůže. Pro kouzelnici také existuje setová sada, takže kdo bude mít štěstí, tak si ji může složit. Je dobré si u ní ze začátku rozmyslet s jakými kouzly budete bojovat. S ohnivými, ledovými nebo s bleskovými.

S kouzelnicí jsou asi nejoblíbenější ledová kouzla, takže byste si měli vybrat mezi Blizzardem a Frozen orbem a nějake bodíky dát také do Cold Mastery (pět maximálně) a dále, protože na Hell jsou hodně příšery imuní (odolné) vůči ledu vybrat jednu další větev (Fire, Lighting), ve Fire je oblíbená Hydra, Firewall nebo Blaze, Fireball taky není špatný. Jen jedno z toho. Hydra je dobrá v tom, že útočí sama. Nebo si můžete vybrat Lighting (blesk), tam by měl každý mít aspoň jeden bod v Teleportu a v Energy Shieldu a pak si můžete vybrat mezi Chain Lighting a Thunder Stormem. Chain lighting je dobrý v tom, že když ho vykouzlíte tak může, když je na velkém levelu, zasáhnout až 11 nepřátel (je to podobné jako Zeal u paladina nebo Fury).



Vyrobil Khamos, 2006. Hostujeme u Galaxie. Optimalizováno pro tyto browsery.